فال روز شنبه 8 اسفند 1394


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کمون و آدرس kamoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 43
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 51
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 85
:: بازدید ماه : 84
:: بازدید سال : 123
:: بازدید کلی : 511

RSS

Powered By
loxblog.Com

فال روز شنبه 8 اسفند 1394
شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 11:41 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست ... | ( نظرات )

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال ، فال نمناک

فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین فروردین ماه

 خوشبختانه، ایده پیک نیک رفتن با خانواده و یا ناهار خوردن با آنها به نظر می رسد که برای شما بسیار مفید باشد. شما قصد دارید موقتاً مشکلات مربوط به کار و همکاران خود را فراموش کنید. و اکنون بیشتر از هر چیز نیاز دارید که بر احساسات و نیازهای شخصی خود متمرکز شوید. فراموش نکنید که شما زمان کافی برای رسیدن به کارهایتان را دارید، بنابراین می توانید زمانی را هم به خود فرجه داده و استراحت کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال نمناک ، فال ماه تولد

فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما احساس می‌کنید نیرو یا شخص مافوق الطبیعی مانع از  پیشرفت شما می‌شود. زیرا به هر سمتی می‌روید که با در های بسته روبرو می‌شوید اما این افکار شما در ست نیست، چون اکنون زمان مناسبی برای بازدهی نتیجه تلاش‌های شما نمی‌باشد. بهتر است کماکان به تلاش‌های خود ادامه دهید زیرا پاداشی را که هیچ وقت تصورش را نمی‌کنید، منتظر شما ست.
 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال ماه تولد ، فال شنبه 8 اسفند 94

فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین خرداد ماه

 ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری  و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال شنبه 8 اسفند 94 ، فال روزانه 8 اسفند 94

فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین تیر ماه

پروژه‌هایی را که در فصل زمستان شروع کرده بودید الان باید در حال تکمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش کن؛ سال شما در حال نزدیک شدن است، پس همان طور که فصل جدید از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال روزانه 8 اسفند 94 ، فال ماه تولد شنبه 8 اسفند 94

- فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین مرداد ماه

 امروز صدایی در درون شما بهتان می‌گوید که با رفتاری متفاوت خودتان را مطرح کرده و حرف‌هایتان را بزنید. اگر افراد دیگر بهتان اصرار کردند که برای انجام دادن کارهای مربوط به خود تلاش کنید، بر جذابیت‌ها و مهر و عاطفه خود تکیه کنید. اگر شما با خودتان صادق بوده و در تمام روز این حالت را حفظ کنید، بعدها هم خیلی راحت‌تر می‌توانید در کنار اعضای یک گروه و به خاطر هماهنگی با افراد گروه کنترل اوضاع را درست بگیرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال ماه تولد شنبه 8 اسفند 94 ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز خیلی عجیب شده‌اید! هرچقدر کمه روز جلو می‌رود شما کمتر به دنبال تفریح و لذت بردن می‌روید. امروز شاید ابتدا خیلی فعال و پرانرژی ظاهر شوید، اما بهتر است کمی‌از فعالیت‌تان کم کنید، بدین وسیله می‌توانید بخشی از انرژی تان را برای وقتی که می‌خواهید تفریح کنید ذخیره نمایید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین مهر ماه

با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این کارها شما را مشغول خواهد کرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد کرد که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینکه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین آبان ماه

ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن  در رابطه با هر موضوعی را  سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین آذر ماه

 امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می‌بینند، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می‌توانید ضعف و تزلزل را در گفته‌های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده‌های سطحی و آبکی حمایت نمی‌کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی که شما از افراد دیگر عیب‌جویی نمی‌کنید می‌توانید تا حد نیاز جدی باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین دی ماه

 شما امروز حتی اگر شغلتان هم ایجاب کند، نمی‌توانید یک جا بنشینید!! حتی اگر راهی برای همکاری کردن با دوستانتان در طول روز پیدا نکردید، باید خستگی و بی حوصلگی را از ذهن خود بیرون کنید؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر آماده کردن شرایط لازم هستند. آنها همچنین می‌توانند شما را به داشتن ایده‌های مثبت تشویق کنند، بنابراین به دقت به حرف‌هایشان توجه کنید

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین بهمن ماه

خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی‌توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای اینکه به دیگران نشان دهید که آنقدرها که به نظر می‌رسد ایده‌های شما ساده و آسان نیست. نیازی نیست که افکار خود را محدود کنید؛ فقط  بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آنها گردش کنید مانند یک عقاب که بر فراز یک کوه آتشنشان اوج می‌گیرد و بعد  از اینکه به زمین بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 8 اسفند 1394 برای متولدین اسفند ماه

 موقعیت شما در خانه به نظر می‌رسد هر روز بهتر می‌شود یا، شاید، فرصتی برای شما بوجود می‌آید که زخمی از خانواده را التیام ببخشید، مخصوصا اگر شما اخیرا درگیر یک درگیری عاطفی شده باشید. شما واقعا نیازی به آوردن توجیه برای کاری که باید انجام می‌داده‌اید و نداده‌اید، ندارید. درواقع زمانی ندارید که بتوانید در لحظه حال، کارها را انجام دهید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: